.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح امداد ساحلي دريا در گيلان
مديرعامل جمعيت هلال احمر گيلان از اجراي طرح امداد ساحلي دريا در اين استان خبر داد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر گيلان از اجراي طرح امداد ساحلي دريا در اين استان خبر داد. 
   
 كيوان اسدپور، با اشاره به اجراي طرح سالم سازي دريا با نزديك شدن به فصل تابستان افزود: طرح امداد ساحلي از اول تير امسال در سواحل حوزه گيلان شروع مي‌شود و اين طرح با همكاري فرمانداري، استانداري و نيروي انتظامي نقاط كور در سواحل دريا را پوشش مي‌دهد.

وي از حضور پزشك و امدادگر و پرستار در اين طرح خبر داد و اظهار داشت: براي اجراي اين طرح در نقاط كور و پرخطر، ناجي غريق و آمبولانس در ساعت 8 صبح تا 8 شب از تاريخ مذكور حضور دارند.

وي خاطرنشان كرد: براي اجراي بهتر و حضوري فعال‌تر در اين طرح چندين جلسات ستاد هماهنگي طرح دريا در استانداري برگزار شد و باتوجه به اينكه پيش بيني مي‌شود در ايام تابستان مسافران زيادي براي استفاده از دريا به اين استان سفر كنند تمام تلاش ما اين است كه امنيت را در دريا برقرار كنيم.

اسدپور گفت: سال گذشته با هماهنگي‌هايي كه بوجود آمد، 23 درصد كاهش مغروغين را داشتيم كه آمار خوبي نسبت به ساير استان‌ها بود و امسال با زمان خوبي كه براي اجراي اين طرح گذاشته شده سعي مي‌كنيم آمار مغروغين را به حداقل برسانيم.

مدير عامل جمعيت هلال احمر گيلان در پايان تاكيد كرد: از مسافرين محترم و نيز از مردم استان مي‌خواهيم منطقه ممنوعه شنا را جدي بگيرند و با ديدن آب دچار وسوسه شنا كردن نشوند و از طرح‌هاي سالم سازي دريا كه براي امنيت آنها در نظر گرفته شده استفاده كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.064 seconds.